poniedziałek, 18 lutego 2013

kollale stars

michalina bardzo lubi spódniczki
sama się w nie ubiera, przebiera, wybiera
mieliśmy niewiele, bo ciężko mi trafić z rozmiarem
ostatnio zamówiłam jej na przedstawienie, gdzie grała rolę mamy 
piękną spódniczkę od Four'eMki (love it!)

najczęściej kupuję spódniczki rozmiar 86, 92 ( żeby były krótkie i dobre w pasie)
przy czym pozostałe ubrania nosi na 110, 116

ubrania kollale "siedziały mi w głowie" od zeszłego lata
ale ciągle nie było na to czasu
jeszcze półtora miesiąca temu pracowałam w odlewni aluminium :)
jestem związana z przemysłem ciężkim a kollale powstawały głównie w czasie na sen 

od nowego roku jestem nieco mniej zobowiązana zawodowo - więc to był ten moment

i pojawiły się:

sukienki z lnu i bawełny
sukienki bardzo proste z tyłu z dłuuuugaśnym zamkiem, żeby było jak najwygodniej przy ubieraniu

spódniczki z regulacją w pasie - to podstawa

koszulki - bawełniane mięciutkie i wygodne
michalina koszulek nie chce zdejmować :)

w limitowanych edycjach 

mam najlepszego doradcę w kwestii dodatków: 3 i pół latkę
kotki gwiazdki i baletnice, to przecież ukochane :)) nie wiem czy Wasze dzieci tez przytulaja ubranka :)
no gdyby jeszcze jakieś jeże się znalazły- to było by już szaleństwo



koszulka: kollale stars
spódniczka: kollale stars
spineczka: kollale flowers









4 komentarze: