poniedziałek, 5 sierpnia 2013

osobno


decyzję o tym, aby dzieci miały swoje pokoje przeciągałam w nieskończoność
razem w pokoju czuły się dobrze razem zasypiały razem się budziły i bawiły

w końcu nadszedł odpowiedni moment i na urodziny każdy dostał swój pokój
na razie są jeszcze surowe a ja szukam dodatków i wykończeń

dla marcelego fajnej tapety dla michalinki biurka i dokmku dla lalek

pokoje były już pomalowane i w tym temacie nic nie zmienialiśmy
wybraliśmy wspólnie
dla dziewczynki  jasny 
dla chłopca ciemny

decyzja była bardzo dobra
choć i tak bawią się razem w jednym lub drugim pokoju 
ale już każde sobie układa zabawki jak lubi
marceli robi tysiące budowli
michalina wczoraj wyrzucila wszystko z komody twierdząc, 
że nic tu nie może znaleźć i że sama to wszystko musi poukładać :))
układanie nie idzie jej już tak sprawnie jak wyrzucanie 















10 komentarzy:

  1. kolor ciemnego pokoju super! i urzekła mnie chmurka <3 ja już się doczekać nie mogę jak Lu pokój będę urządzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ten kolor bardzo lubię :) mamy go już dosyć długo a nadal mnie bardzo cieszy
      chmurka cudna - byłyśmy ostatnio w sklepie konnik.pl i nie mogłam wyjść bez niej :)
      życzymy Wam mile spędzonego czasu przy urządzaniu własnego pokoju :) przed nami też jeszcze dużo pracy

      Usuń
  2. Ja z utęsknieniem czekam,aż w końcu zamieszkamy u siebie i będę mogła zrealizować swoje pomysły ;) teraz wciąż etap budowy .. pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten czas urządzania jest najtrudniejszy i najfajnieszy zarazem :)
      3mam kciuki, żeby jak najszybciej się zrealizowały te pomysły :))) i również pozdrawiamy :*

      Usuń
  3. I my za chwilę bierzemy się za urządzanie pokoju dla Lei. :) Kolory cudowne, bardzo "nasze".:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myslałam trochę o zmianie tego ciemnego, żeby dla marcelego nie był za ciemny - był to wczesniej nasz pokój i jest pomalowany łącznie z sufitem, ale jemu się bardzo podoba i chce ten, więc został, tylko na jednej ze ścian dla rozjaśnienia chciałabym tapetę

      Usuń
  4. Takie gwiazdki tez mamy na suficie. Pieknie swieca w ciemnosci. Jestem ciekawa reszty! Pokazesz? Bo ciekawa jestem po tak fajnych zdjeciach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie ma dużo więcej :) nastepnym razem zrobię im trochę zdjęć podczas zabawy

      Usuń
  5. A u nas pokój W. niby urządzony, ale wciąż coś pozmieniać bym jednak chciała.

    Chmurka urzeka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak mam :)
      michalinka jak ja zobaczyła powiedziała "jaki śliczny deszczyk" :)

      Usuń