piątek, 19 kwietnia 2013

stars

na sesji dziewczynki okazały się prawdziwymi gwiazdami

nie mogłam powstrzymać się od śmiechu, kiedy michalina po zjedzeniu ciastka podchodziła do mnie i pytała : "nie zmazało mi się z ust??"
i szla do anastazji na poprawki makijażu :))
i jak siedziała dumnie gdy czesał ją marcin

kiedy miałyśmy jechać do poznania - musiałam jej wytłumaczyć kto to jest fryzjer
bo ona nie ma jeszcze co podcinać, tato już nie ma co a mama boi się fryzjerów
więc było to pojęcie dla niej obce

bardzo jej się podobało

piękne studio, bardzo klimatyczne - ja kocham stare kamienice
z którego dziewczynki niechętnie wychodziły, bo chciałay się jeszcze bawić

zdjęcia dziewczynek:  pink wings









zdjęcia produktów: kollale








2 komentarze:

  1. Witam
    Piszę tutaj bo na stronie sklepu nie ma opcji zadawania pytań (przynajmniej ja nie widzę;)
    A czy sukieneczkę stars z rękawkami można zamówić? Bo jest dostępna bez rękawków a mnie zależy na tej z rękawkami.... można byłoby taką zamówić?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, te z rękawkami też będą w sklepie - czekaliśmy z nimi na ładną pogodę

    OdpowiedzUsuń